آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ یک پدر و پسر در مشهد براثر برق گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است سد‌های خراسان رضوی تنها ۱۰ درصد ذخیره دارد جایگاه گنجینه میراث مکتوب در پیشانی متمایز ایران ممتاز آغاز زندگی مشترک زیر سایه خورشید اعتراف به قتل شوهر پس از انکار ماجرا | متهم: شوهرم می‌خواست سقط جنین کنم زنان چگونه با شرایط جدید می‌توانند بازنشسته شوند؟ تداوم بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها | ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی هفته آینده (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باقلا، مضر یا مفید؟ ۱۰ دلیل برای بی‌خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟ از کجا بفهمیم سرطان رحم داریم؟ | شایع‌ترین علت سرطان دهانه رحم را بشناسید
سرخط خبرها

انفجار مهیب، پل مرزی آمریکا و کانادا را بست + فیلم و جزئیات

  • کد خبر: ۱۹۶۱۳۱
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
انفجار مهیب، پل مرزی آمریکا و کانادا را بست + فیلم و جزئیات
رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از وقوع یک انفجار مهیب در مرز آمریکا و کانادا واقع در آبشار نیاگارا و بسته شدن پل ارتباطی میان دو کشور خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری چهارشنبه شب به وقت تهران از انفجار یک خودرو در پلی در آبشار «نیاگارا» در مرز ایالات متحده و کانادا خبر دادند.

برخی منابع خبری، مدعی شدند این یک تلاش برای حمله تروریستی با مقدار قابل توجهی مواد منفجره در خودرو بود. در این انفجار دو سرنشین خودرو کشته شده و یک مرزبان نیز زخمی شده است.

این وسیله نقلیه از آمریکا به سمت کانادا در حال حرکت بود و سعی داشت به ساختمان محل استقرار مرزبانان برسد. به دنبال این حادثه مشکوک تمامی پل‌های این منطقه بسته و تمامی ساختمان های دولتی تخلیه شده‌اند.

خبرگزاری «رویترز» نیز نوشت، پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده در حال بررسی علت  انفجار  این خودرو است. پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده که این حادثه تلاش برای یک اقدام تروریستی بوده است.

رویترز به نقل از منابع محلی نوشت، هر چهار گذرگاه مرزی بین المللی در غرب نیویورک به دلیل حادثه‌ای که در آن یک وسیله نقلیه در این پل رخ داد، بسته شدند.

جزئیاتی از علت انفجار خودرو در مرز آمریکا و کانادا

 تلویزیون ای بی سی به نقل از منابع خود گزارش داد که پلیس، یک چمدان در محل حادثه در کنار پل رنگین کمان در مرز ایالات متحده و کانادا پیدا کردند که ممکن است حاوی بمب باشد.

 به گفته پلیس یک «چمدان یا کیف» روی پل پیدا شده است. اکنون چهار پل ایالات متحده و کانادا بر روی رودخانه نیاگارا به عنوان یک اقدام احتیاطی بسته شده است.

«کتی هوچول» فرماندار نیویورک در پستی در  شبکه اجتماعی «اکس» گفت که مقامات ایالت نیویورک از نزدیک حادثه روی پل را بررسی می‌کنند و نهادهای اطلاعاتی ایالتی در محل حضور دارند.

«داگ فورد،» مقام ارشد «انتاریو» در کانادا نیز در پستی در اکس گفت، ماموران امنیتی فعالانه درگیر ارزیابی وضعیت هستند. مقامات مرزبانی در ایالات متحده و وزارت خارجه این کشور در مورد بسته شدن مرزهای بین دو کشور واکنشی نشان نداده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->